Hoe tevreden zijn jouw werknemers?
Zijn ze blij met hun werk?
De collega’s?
Is de leidinggevende goed benaderbaar?
…Durven ze te zeggen als ze het niet zeker weten?…
De baas is vaak de laatste die hoort als een medewerker niet tevreden is.
En dan ook pas als het te laat is en er een besluit is genomen.
Heb je ineens een ontslagbrief op je bureau liggen van die medewerker die je eigenlijk helemaal niet kwijt wilt.
Nooit gemerkt dat er iets was. Je wist niet dat hij/zij naar vacatures aan het kijken was. Had je het maar eerder gehoord, dan had je er misschien iets aan kunnen veranderen….
Zeggen tegen je leidinggevende dat je niet zeker weet of je nog op je plek zit.
Bespreekbaar maken dat je iets mist in je werk of dat het niet lekker loopt met die collega waarmee je elke dag op kantoor zit.
Weten waar je heen kunt om aan te geven dat je leidinggevende niet mee wil denken met datgene waar je als werknemer tegenaan loopt.
Als bedrijf hoop je dat er voldoende vertrouwen is. Dat je medewerkers weten dat ze bij je terecht kunnen. Met wat dan ook.
Jij wilt natuurlijk dat ene bedrijf zijn waar mensen voor in de rij staan om daar te mogen werken. Omdat je zo gericht bent op je medewerkers. Dat stapje extra zet om het beste uit je medewerkers te halen. En niet loopt te beknibbelen op iets extra’s om je medewerkers te laten zien dat je ze waardeert.
In de praktijk vertellen medewerkers vaak niet alles.
Als je baas weet dat je twijfelt, dan krijg je geen nieuwe kansen meer. Dan zoeken ze alvast naar een vervanger voor je, nog voordat je echt de keuze hebt gemaakt om weg te gaan.
Wat als jouw medewerkers de mogelijkheid krijgen om een coachgesprek met een happiness coach in te plannen. Op kosten van de zaak. Met als doel het werkgeluk van je medewerkers te vergroten?
Waarvoor ze bij de happiness coach terecht kunnen?
Een happiness coach is onafhankelijk. In tegenstelling tot HR of personeelszaken die vaak gezien worden als de medewerkers die uitvoeren wat de baas zegt en het belang van het bedrijf boven het belang van de medewerker zetten.
Als happiness coach richt ik me op het vergroten van werkgeluk bij de werknemers. Dat is méér dan alleen beschikbaar zijn voor de medewerkers.
Daarom ben ik ook beschikbaar voor de medewerkers die zich bezig houden met het personeelsbeleid.
Om tips te geven waar verbetering mogelijk is.
Om feedback te geven op de manier waarop beoordelings- en evaluatiegesprekken worden gehouden.
Om casussen te bespreken, voor coaching en advies op maat.
Om de communicatie te verbeteren en het vertrouwen te vergroten is het namelijk nodig om zowel aan de slag te gaan met de medewerkers als met de leidinggevende en degene die het personeelsbeleid voeren.
Verandering komt alleen als iedereen daaraan mee wil werken!
Bied je medewerkers de kans om zichzelf verder te ontwikkelen tot de meest gemotiveerde en happy werknemer, zodat jij daar de vruchten van plukt.
Betere resultaten. Hogere omzet. Tevreden klanten.
Laten we er samen voor zorgen dat jouw personeel happy wordt en happy blijft.
Door:
Klik op onderstaande button om je bedrijf aan te melden. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact op voor een kennismakingsgesprek, zodat ik een aanbod op maat kan maken!